نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 11:03

وضعیت تولید مرغ در قزوین مطلوب است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین گفت: بر اساس آمار استان قزوین بیشترین میزان جوجه‌ریزی را در ماه گذشته در سطح کشور داشته است که نشان دهنده وضعیت خوب تولید مرغ در استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی رحمانی اظهار کرد: در جلسه اخیر کارگروه تنظیم بازار موارد مختلفی از جمله موارد مربوط به نان و مرغ مطرح و گزارشی از آخرین روند فعالیت استان در زمینه های مختلف ارائه شد.

وی افزود: بر اساس آمار استان قزوین بیشترین میزان جوجه‌ریزی را در ماه گذشته در سطح کشور داشته است که نشان دهنده وضعیت خوب تولید مرغ در استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین گفت: موضوع قیمت و نحوه توزیع مرغ از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که استان به دنبال تعدیل قیمت است، در حوزه توزیع هم مقرر شد انتقال از قزوین از طریق بارنامه و کنترل های دیگر صورت گیرد.

وی اضافه کرد: افزایش تعداد نانوایی ها و افزایش میزان عرضه نان از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که از یک ماه پیش آغاز شده و منجر به کاهش صف نانوایی ها و بهتر شدن کیفیت نان شده است.

رحمانی بیان کرد: در بحث کالابرگ الکترونیک «قزوین» جزو استان های پیشرو در انجام این طرح است و پایه های اطلاعاتی خوبی ایجاد می کند و امیدواریم مردم استان از مزایای این طرح بیشتر بهره مند شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1310360

مهمترین اخبار ایران و جهان: