نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 10:56

مسئولان بهمئی به دیدار مادران شهدا رفتند

به مناسبت روز مادر مسئولان بهمئی به دیدار مادران شهدا رفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه بهمئی با مادران شهیدان کرمعلی چامی نژادیان، حسن چامی و حمدالله احمدی نژاد دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این دیدار با بیان اینکه شهدا برای بقاء نظام جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند، گفت: شهدای عزیز ما وقتی جان خود را ارزانی کردند این توقع را نداشتند کسی از آنها حمایت کند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اظهار کرد: شهدای گرانقدر برای حفظ معنویت، اخلاق و عزت اسلام و ایران جان خود را از دست دادند، بنابراین امروز وظیفه ما عمل به آرمان‌های شهدا و دست‌بوسی پدران و مادران شهداست.

وی تصریح کرد: مسئولین مکلف و موظف هستند مشکلات خانواده شهدا و بحث اشتغال فرزندان آن‌ها را برطرف کنند.

حجت الاسلام صلواتی با بیان اینکه جایگاه امروز مسئولان به برکت تربیت خوب، الهی، دینی و اسلامی مادران شهداست بیان کرد: امروزه دیگر همه پدران و مادران شهدا به سن کهولت رسیده‌اند، خدمت صادقانه از طرف مسئولان به خانواده شهدا امری ضروری است.

 امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان بیان کرد: از خدا می‌خواهیم توفیق ادامه راه شهدا را به ما عنایت کند و بتوانیم در این مسیر گام برداریم که راه شهدا، راه انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان بهمئی هم گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه جهاد و ایثار در راه خدمت به مردم را تقویت می‌کند. 

علی محمدی افزود: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: بر همه ما به ویژه مسئولین واجب است رفع مشکلات و دغدغه خانواده شهیدان را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد اظهار کرد: حضور در بین خانواده‌های شهدا برای ما یک توفیق بزرگ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ادامه داد: خدمت و قدردانی از خانواده معظم شهداء را یک امر ضروری دانست و اظهار داشت: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد.

سرهنگ غلامی نژاد در پایان گفت: ما هر چه داریم از شهدا و خانواده آنهاست گفت: ما خادم شهدا و خانواده این عزیزان هستیم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل در منطقه برخوردار است بنا بر این تمامی مردم و مسئولین موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا باشند.

سید نصرت سالاری خرم با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

در پایان از خانواده سه شهید تجلیل شد و دختران دانش آموز دبیرستان عفاف هم با اهدا گل این روز را به آنها تبریک گفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 975660

مهمترین اخبار ایران و جهان: