نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 17:51

قاتل جوان آبدانانی تسلیم پلیس شد

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: قاتل جوان آبدانانی در کمتر از ۲۴ ساعت خود را به پلیس دهلران معرفی کرد و ۷ نفر دیگر از عاملان اصلی این نزاع دستگیر شدند.

سرهنگ نوروز شریعتی فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ظهر امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از دستگیری قاتل فراری جوان آبدانانی خبر داد و گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت عمومی با جدیت برخورد قانونی می شود.

وی افزود: با تلاش مأموران انتظامی ۷ نفر دیگر از عاملان اصلی این نزاع و درگیری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با بیان این که قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت خود را در شهرستان دهلران به پلیس معرفی کرد گفت: از قاتل آلات قتاله کشف و قاتل و دستگیر شدگان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شریعتی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص جزئیات ماجرا بیان کرد: روز گذشته در پی درگیری بین چند جوان در یکی از محلات شهرستان آبدانان با سلاح سرد یک جوان ۲۱ ساله مصدوم شد و بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان منتقل شد.

وی ادامه داد: فرد مصدوم شده به علت جراحات در بیمارستان فوت کرد و قاتل و هم دستان قبل از رسیدن ماموران انتظامی از محل متواری شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 974916

مهمترین اخبار ایران و جهان: