نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 11:54

۹ دی روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است

گناوه- فرماندار گناوه گفت: ۹ دی، روزی بزرگ در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی است که تا همیشه ماندگار خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری صبح جمعه در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی در حسینیه ثارالله گناوه اظهار داشت: حماسه ۹ دی، روز پیوند و تجدید میثاق ملت با رهبری، روز استمرار و استقرار و برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی بر بلندترین قلل جهان و روزی بزرگ در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی است که تا همیشه ماندگار خواهد ماند.

وی افزود: حماسه ۹ دی، روز حماسه عاشورایی، مجاهدت، بیعت، تلاش و ایثار ملت شریف و غیور ایران اسلامی است که جانانه در کنار رهبری قرار گرفته و با ولی و رهبر خود میثاق دوباره بستند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان و استکبار جهانی زدند.

فرماندار گناوه ادامه داد: همه ما در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در سالروز این حماسه بزرگ در این مکان، بار دیگر با رهبری و شهدا و امام راحل پیمان می‌بندیم که راه امام و شهدا و شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد و از انقلاب و نظام و مملکت مقتدرانه دفاع و از ولایت فقیه پشتیبانی کنیم.

۹ دی روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است

وی گفت: امروز مکتب نورانی شهید سلیمانی برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم برای همه ما الگو و اسوه باشد و باید از این مکتب نورانی برای خدمت به مردم الگو بگیریم.

وی بیان کرد: در شهرستان وحدت رویه و هماهنگی بسیار خوبی با محوریت امام جمعه و اعضای شورای تأمین و مسئولان و مردم شریف و با نجابت شهرستان وجود دارد که امید است با تلاش و همت همگی بتوانیم خدمت صادقانه برای مردم با نجابت ارائه داده و قدمی مثبت برای مردم برداشته شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 943460

مهمترین اخبار ایران و جهان: