نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 16:21

اصل و بنای این دولت خدمت به مردم است/ آمریکا به هیچ قانونی پایبند نیست

امام جمعه شهرستان سوادکوه(زیراب) گفت: این دولت برای حل مشکلات آمده است و مخالفان داخلی و خارجی موضوع را فهمیده‌اند و موانع ایجاد می‌کنند و اصل و بنای این دولت خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه و در ادامه بررسی شبهات وهابیون بر علیه شیعه، اظهار کرد: همه وجود وهابیون به صهیونیسم و استکبار وصل است و نام بردن دیگران در کنار خدا را شرک می‌دانند و این در حالی است که در سوره‌های مختلف نام پیامبر گرامی در کنار خداوند است.

امام جمعه شهرستان سوادکوه(زیراب)، افزود: اساس هستی بر مبنای واسطه است و جان انسان با واسطه حضرت عزرائیل گرفته می‌شود و یا دست و چشم علی(ع)، دست خدا معرفی می‌شود و یا طواف دور قبر را وهابیون شرک می‌دانند ولی هجر اسماعیل(ع) و‌ مکانی که انبیای الهی دفن هستند و در اعمال حج طواف دور خانه خدا به طواف دور هجر اسماعیل دستور الهی است.

وی با بیان اینکه از دل معرفت و شناخت الهی شهدای بزرگی مانند شهید سلیمانی بیرون می‌آید، خاطر نشان کرد: ما آنها را اولیای خدا می‌دانیم و بر طبق دستور الهی به آنها احترام می‌گذاریم.

رضایی تعویض لباس مردان، کشف حجاب زن و برداشتن عمامه روحانیت در دوران رضاشاه را جنگ لشکر شیطان با لشکر خدا توصیف کرد، بیان کرد: در زمان کنونی هم طرفداران شعار زن، زندگی و آزادی مانند دوران رضاشاهی چادر از سر زنان بر می‌دارند.

امام جمعه شهرستان سوادکوه (زیراب) به سالروز درج مقاله توهین به مرجعیت شیعه در ۱۳۵۶ و اعتراض شدید مردم به آن اشاره کرد و افزود: مجله سخیف فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام و همچنین ارزش‌های مسیحیت و یهودیان توهین کرد که عمل آنان باعث ناراحتی و‌ نگرانی میلیون‌ها انسان شد و حکومت‌هایی که ادعای آزادی دارند و چپاول و اشغال نتیجه فعالیت‌های آنان است و سرهای مبارزان الجزایر در نمایشگاه آنهاست و زندگی آنها سراسر خون‌ریزی است. 

خطیب نماز جمعه زیراب سوادکوه به سخنان مقام آمریکایی درباره کنارگذاشتن‌ موضوع برجام به سخنان مقام‌معظم رهبری درباره آمریکا اشاره و اظهار کرد: آمریکا حکومت دزد، باج‌بگیر و ابرجنایتکار که پایبند هیچ قانون جهانی نیست و حقوق بشر را دست‌مایه فشار بر کشورها قرار داده‌اند، است.

وی گفت: این دولت برای حل مشکلات آمده است و مخالفان داخلی و خارجی موضوع را فهمیده‌اند و موانع ایجاد می‌کنند و اصل و بنای این دولت خدمت به مردم است.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 958660

مهمترین اخبار ایران و جهان: