نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 14:16

حضور پرشور مردم در سومین سالگرد سردار دلها تودهنی محکمی به استکبار زد

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه خون سردار دلها قاسم‌های فراوانی را در جای‌جای جهان پرورش داد، گفت: حضور مردم در مراسم سومین سالگرد، تو دهنی بزرگی به استکبار جهانی زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین و روز تکریم مادران شهدا اظهار کرد: از جمله شخصیت‌های والا مقام و زنان اسوه و الگو حضرت ام‌البنین بودند، کسی که چهار فرزند برومندش را در کربلا فدای سیدالشهدا(ع) کرد.

وی ابراز داشت: حضرت ام‌البین(س) عارف به حق اهل‌بیت(ع)، ولایت‌مدار، دوستدار امام، شجاع و غیرت‌مند، بصیر و صبور بود.

خطیب جمعه کوهبنان به سومین سالگرد سردار سلیمانی پرداخت و از ویژگی‌های سردار دلها ادای حق والدین را نام برد و افزود: ما باید همواره در مکتب شهید سلیمانی باشیم.

حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: تسلط به دانش رزم و جنگ از ویژگی‌های سردار دلها بود و در دوران دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و میدان فرامرزی و مبارزه با داعش با روحیه شجاعت، تدبیر و اخلاص عمل کرد.

وی ابراز داشت: سردار دلها به داد مردم‌ مظلوم رسید و به دست منفورترین و شقی‌ترین افراد، مظلومانه و غریبانه در حالی که میهمان در عراق بود به شهادت رسید.

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه خون سردار دلها قاسم‌های فراوانی را در جای‌جای جهان پرورش داد، افزود: حضور مردم در مراسم سومین سالگرد تو دهنی بزرگی به استکبار جهانی زد.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 958360

مهمترین اخبار ایران و جهان: