نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 14:41

تلاش برای بهره‌گیری از ظرفیت هوش مصنوعی در راستای توسعه ظرفیت‌های تولیدی

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در تلاش هستیم تولید و صنعت استان و کشور روز به روز با تکیه بر هوش مصنوعی و توانایی جوانان و هدایت افراد پیشکسوت و با تجربه به نتایج بیشتری در کشور برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا رضایی، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز در آیین گرامیداشت صنعت معدن و تجارت استان البرز، با اشاره به فعالیت دور جدید خانه صنعت معدن و تجارت، گفت: ما در خانه صنعت معدن و تجارت سعی کردیم در گام اول با راه اندازی سخت افزارهای لازم و تربیت نیروی انسانی کارآمد بتوانیم تیمی قوی را با هدایت هیأت مدیره برای حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان استان فعال کنیم.

وی افزود: انعقاد تفاهم همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت برای همکاری مشترک و انتقال بخشی از وظایف سازمان صمت به خانه صمت بخش دیگری از کارهای خانه صمت بود که در ادامه فعالیت‌های خانه صمت انجام شد.

رئیس هیأت مدیره خانه صمت گفت: احیا انجمن‌های تخصصی صنایع همگن و راه اندازی انجمن های جدید از جمله دیگر فعالیت‌هایی بود که در خانه صمت انجام شد.

رضایی اظهار کرد: ایجاد تفوق و همدلی بین صنعتگران و دستگاه های اجرایی یکی از اهدافی است که در خانه صمت به دنبال آن هستیم.

وی ادامه داد: امیدبخشی و تکریم صنعتگران و تولیدکنندگان و ایجاد فضای نشاط و همدلی بیشتر بین ایشان از دیگر اهدافی است که در خانه صنعت معدن و تجارت به دنبال آن هستیم و از همین رو اقدام به برگزاری آیین گرامیداشت برای تقدیر از صنعتگران،تولیدکنندگان و پیشکسوتان عرصه صنعت نمودیم.

رضایی در پایان اظهار امیدواری کرد که تولید و صنعت استان و کشور روز به روز با تکیه بر هوش مصنوعی و توانایی جوانان و هدایت افراد پیشکسوت و با تجربه به نتایج بیشتری در کشور برسد.

گفتنی است در این آیین از ۲۲ صنعتگر نمونه و هشت نفر از پیشکسوتان صنعت تقدیر صورت گرفت و یاد هفت نفر از صنعتگران فقید استان البرز نیز مورد گرامیداشت قرار گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1007616

مهمترین اخبار ایران و جهان: