نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 13:20

لیورپولِ کلوپ به پایان نزدیک شده است؟

کارشناس فوتبال انگلیس به انتقاد از لیورپول و اندیشه‌های مدیریتی تیم در پنجره نقل و انتقالات پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول مقابل برنتفورد با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا دوباره انتقادها از تیم کلوپ و مخصوصا خط تهاجمی این تیم به اوج برسد.

کاربران در فضای مجازی شدیداً از داروین نونیز و محمد صلاح انتقاد کردند و رسانه‌ها این 2 بازیکن را «گل‌نزن‌ترین» بازیکن فصل جزیره دانستند.

جیمی کرگر، کارشناس فوتبال انگلیس و اسطوره باشگاه لیورپول پس از این باخت شدیداً به تیم کلوپ تاخت و مدعی شد که دوران این تیم به سر آمده است.

کرگر در برنامه تحلیلی اسکای اسپورت گفت: بیایید فراموش نکنیم، این تیمی است که شکوه را دوباره بازگرداند و یادمان آورد که ثبات و جنگندگی ، هویت این تیم است. آنها حداقل در حال حاضر دیگر مثل گذشته نیستند.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم تیم کنونی لیورپول، یک تیمِ مسن و از نفس افتاده‌ای است که به آخرش نزدیک شده. آنها در نیمه اول فاجعه‌بار بازی کردند.

کارشناس فوتبال انگلیس تصریح کرد: وقتی شما به سن بازیکنان در ترکیب لیورپول نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که همه آنها یا در دهه سی سالگی‌شان هستند تا دارند به 30 سالگی نزدیک می‌شوند. یکی از مشکلات بزرگ تیم این است که مدیران لیورپول سرمایه‌گذاری روی ترکیب نکرده‌اند. لیورپول نیاز دارد در پنجره تابستانی خرج سنگینی کند و بازیکنانی زیادی را به خدمت گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 954616

مهمترین اخبار ایران و جهان: