نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 16:22

ارتقا کیفیت ارائه خدمات به گردشگران طی ایام نوروز در سرعین

سزعین-فرماندار شهرستان سرعین گفت: کیفیت ارائه خدمات به گردشگران طی ایام نوروز با تشکیل کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در سرعین ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده بعدازظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات و استقبال شایسته از گردشگران نوروزی، اظهار کرد: کیفیت ارائه خدمات به گردشگران طی ایام نوروز با تشکیل کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در سرعین ارتقا یابد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» افزود: «رویداد ۲۰۲۳» طلایی‌ترین فرصت برای شناساندن شهرستان سرعین به عنوان بهترین و مستعدترین مقصد گردشگری است که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: همه در این برهه از شهرستان سرعین انتظار دارند در مورد «رویداد ۲۰۲۳» عملکرد خوبی داشته باشد و ما در این زمینه همراه هم هستیم تا بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشیم.

باقرزاده همچنین با اشاره به رعایت تمامی دستورالعنل‌های بهداشتی برای جلوگیری از بازگشت به شرایط کرونایی افزود: این منطقه توریستی برای استقبال و میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی آماده می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 999560

مهمترین اخبار ایران و جهان: