نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 22:48

۱۲٠ نفر از دانش‌آموزان دختر پیشوا به اردوی راهیان نور اعزام شدند/ برگزاری ۷۰ برنامه متنوع در دهه فجر در پیشوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا گفت: با توجه به برنامه‌ریزی که در ستاد راهیان نور شهرستان شکل گرفت، در مرحله اول تعداد ۱۲٠ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

غلامعلی درویش متولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اعزام دانش آموزان پیشوا به اردوی راهیان نور اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی شهرستانی که در ستاد راهیان نور شهرستان شکل گرفت، در مرحله اول تعداد ۱۲٠ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، سپس با حمایت مسؤولان محترم شهرستان اعزام دانش‌آموزان پسر را نیز خواهیم داشت.

وی در خصوص برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان، افزود: در دهه مبارک فجر با توجه به حضور و استقبال مردم پیشوا بیش از ۷٠ برنامه در عرصه‌های مختلف اجتماعی،فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و موارد گوناگون با همکاری مردم برنامه ریزی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا در پایان از شاخص‌ترین برنامه‌ها در دهه فجر نام برد و خاطرنشان کرد: مجموعه نشست‌های بصیرتی، جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سطح مساجد و پایگاه‌های بسیج و برگزاری جلسات با عنوان نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین را با همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و مردم خواهیم داشت.

پایان پیام/۶۷٠۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1003616

مهمترین اخبار ایران و جهان: