نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 12:45

هویت جمهوری اسلامی از خون شهدا است/ تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن فرهنگ شهادت

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امنیت، آسایش، آزادی، استقلال و هویت نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین بهروز شمسی‌فر صبح امروز در آئین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید احمد کشوری‌‌نیا، اظهار کرد: انسان قدم در این دنیا که می‌گذارد، مراحلی را طی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین مرحله زندگی رسیدن به حیات طیبه است، حیاتی که با عمل صالح به دست می‌آید.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه شهید از جمله کسانی است که به حیات طیبه دست پیدا می‌کند، افزود: شهید در نزد پروردگار روزی می‌خورد و در حریم خلوت الهی وارد می‌شود.

شمسی‌فر بیان داشت: امنیت، آسایش، آزادی، استقلال و هویت نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است.

وی، بالاترین درجه انسان برای رسیدن به بندگی خدا را شهادت عنوان و تصریح کرد: شهادت ارثی است از اولیا الهی که نصیب هر کسی نمی‌شود و هر ملتی که فرهنگ شهادت را داشته باشد، سربلند و آزاد است.

امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: برای پیروزی انقلاب اسلامی، برای حفظ نظام و امنیت این مرز و بوم شهدای بسیاری تقدیم شده است، مجاهدانی که با جان و مال خود برای اعتلای دین خدا در میدان نبرد قدم گذاشته است.

شمسی‌فر ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید لشکری‌نیا، گفت: عزیز شما به جایگاهی رسیده که مهمان خدا و امام حسین(ع) شده است.

وی با بیان اینکه شهید با شهادت خود موجب ناامیدی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمن سعی می‌کند فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور کمرنگ کند، چرا که می‌دانند تا زمانی که این فرهنگ زنده است، نظام مقدس جمهوری اسلامی پابرجاست.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 980260

مهمترین اخبار ایران و جهان: