نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 15:09

مدفن شهید گمنام مأمن دلدادگان ولایت خواهد بود

اردبیل- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: امروز محل تدفین شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی، مأمن و پناهگاهی برای عاشقان و دلدادگان ولایت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدیان اردی ظهر شنبه در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: شهدا خیر و برکت جاری برای استان ما هستند و ما امروز شاهد استقبال بی‌نظیر مردم و دوستداران اهل بیت از این شهید گمنام هستیم.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس جلوه‌هایی ناب از ایثار به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد: امروز نیز در ایران از این اسطوره‌های ایثار به نیکی یاد می‌شود و تا فرهنگ شهادت در کشور ما جاری است، دشمن حتی اجازه چپ نگاه کردن به ما را ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری با ترویج فرهنگ علوی و حسینی در کشور خنثی می‌شود، گفت: تهدیدها و تحریم‌هایی که دشمنان علیه ما روا می‌دارند، همگی دستاویزی است تا ایران را به زانو درآورند اما اگر استکبار به عقبه ما در هشت سال دفاع مقدس نگاهی بیندازد، جرئت نمی‌کند دست از پا خطا کند.

محمدیان اردی با اشاره به اینکه امروز محل تدفین و تشییع شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی مکانی برای حضور دلدادگی و ستمدیدگان از ظلم استکبار خواهد بود، افزود: ما با شهدا عهد می‌بندیم که تا پای جان در مسیر ولایت فقیه خواهیم ماند و اجازه نمی‌دهیم گرد غریبی بر دامن این شهدای گمنام بنشیند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا و کادر درمان برگزار شد، مداحی و شعرخوانی شده و پیکر شهید گمنام در محل ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به خاک سپرده شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 945716

مهمترین اخبار ایران و جهان: