نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 23:54

جان فدا| شهادت سردار دل ها سندی از جنایتکاری دولت آمریکا بود

سردار ترابی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی روحیه خدمتگزاری بالایی داشت و در نهایت به دست شقی ترین موجود روی زمین به شهادت رسید، گفت:شهادت سردار دل ها سندی از جنایتکاری دولت آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، سردار رضا ترابی در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در رودان با اشاره به شخصیت والای این شهید عظیم شأن اظهار داشت: حاج قاسم عزیز به سفارش امام خمینی ره اهمیت داده و به جنگ شیطان بزرگ رفت، آمریکایی که به فرموده امام راحل شیطان بزرگ بود که هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی افزود: سخن معمار انقلاب از آن جهت اهمیت دارد که آمریکا جنایات متعددی را در جای جای دنیا انجام داده است و سردار رشید اسلام نه در پشت میز و با لباس اتو کشیده بلکه در صحنه  عمل اعلام کرد و نشان داد که آمریکا شیطانی بزرگ است که با همه بزرگی هیچ غلطی نمی توانند بکند.

وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در جنگ هشت ساله در حالی که دست کشور و دست رزمندگان ایران اسلامی به ظاهر خالی بود نشان داد که آمریکا شیطان بزرگ است، بر همین مبنا هم بود که حاج قاسم شد یک فرمانده قابل و با حکمت که حتما پیشکسوتان دفاع مقدس این فرمانده بزرگ را به یاد دارند.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: در جبهه های جنگ درحالی که دشمن بر ما غالب بود این فرمانده هیچ گاه به سربازانش نگفت بروید که من در عقب فرماندهی می کنم او در همه مراحل جبهه در خط مقدم بود و می‌گفت بیایید که من هستم.

وی خاطر نشان کرد: قطعا اگر ما هم  همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پشت اماممان بایستیم نه در سخنرانی، نه در پشت میز بلکه در عمل آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سردار ترابی ادامه داد: حاج قاسم یک فرمانده نظامی به تمام معنی بود، آنقدر فرمانده قابل و بزرگی بود که در سال ۹۴ هنگامی که داعش بر سوریه چیره می شد تدبیر کرد و این اتفاق نیفتاد.

وی گفت: نوروز ۹۸ در حالی که همه ما بر سفره هفت سین بودیم به یک باره خوزستان به زیر آب رفت و کار از دست دولت وقت خارج شد اما حاج قاسم وارد قصه شد به یاری سیل زدگان شتافت و او بهترین تدبیر را در آنجا انجام داد او گفت، امروز اربعین امام حسین علیه السلام در خوزستان است و همه از سراسر کشور گسیل شدند.

فرمانده سابق سپاه امام سجاد هرمزگان در ادامه به نوجوانان و نسل جدید توصیه کرد و گفت: شما نوجوانان پس از شهادت حاج قاسم نامش را بر کف دستانتان نقش بست اما بدانید که همه شما قاسم سلیمانی هستید و وجود فیزیکی او مهم نیست چرا که مکتب حاج قاسم در جای جای دنیا باقی مانده است و امروز شهید حاج قاسم سلیمانی برای آمریکای جنایتکار از خود حاج قاسم خطرناکتر است.

آیین بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ساعت ۱۵ امروز در خیابان معلم رودان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم بویژه رزمندگان ایثارگران ، جانبازان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

حضور پر رنگ نوجوانان با در دست داشتن عکس شهید حاج قاسم سلیمانی در این آیین نشان از دل دادگی دهه هشتادی ها و دهه نودی های رودانی به سردار دل ها داشت.

عکس: قاسم نگاری

پایان پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 953560

مهمترین اخبار ایران و جهان: