نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 15:31

«مهمان مامان» طرح ویژه شورای شهر برای روز مادر/ آخر هفته رایگان به اماکن تفریحی بروید

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با پیشنهاد اعضای شورا در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری بخش اماکن فرهنگی و اجتماعی شهری، علاوه بر رایگان شدن برای بانوان، برای خردسالان دختر و پسر تا ۱۰ سال مادران در قالب طرح مهمان مامان نیز رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری پس از جلسه علنی شورا ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و زن اظهار داشت: امروز هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر برگزار شد و در ابتدای جلسه، در اتفاقی ارزشمند و همگرایی خوب، صحن علنی شورا شاهد حضور بانوان فرهیخته و نخبگان اصفهانی بود. 

وی افزود: در این جلسه میزبان ۶ نفر از برگزیدگان گروه‌های مختلف فعالیتی جامعه بانوان از جمله نمایندگان دانش‌آموزان نخبه، نماینده جامعه ورزش، نماینده جامعه علمی، نماینده جهادگران، نماینده کارآفرینان و نماینده خانواده معظم شهدا بودیم و در این فرصت، بانوان حاضر به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و از تلاش‌ها و دستاوردهای خود صحبت کردند. 

صالحی با اشاره به لایحه دو فوریتی به مناسبت ایام میلاد حضرت زهرا(س) گفت: براساس این لایحه، رایگان شدن بلیت اتوبوس و مترو برای بانوان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری و رایگان شدن استفاده از خدمات شهرداری در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شامل شهر رویاها، تله سیژ ناژوان و تله کابین صفه و سایر اماکن فرهنگی و اجتماعی شهری امروز به تصویب رسید؛ به این ترتیب با پیشنهاد اعضای شورا بخش اماکن فرهنگی و اجتماعی شهری، علاوه بر رایگان شدن برای بانوان، برای خردسالان دختر و پسر تا ۱۰ سال مادران در قالب طرح مهمان مامان نیز رایگان شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: امروز همچنین فهرست پیشنهادی بهای خدمات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بررسی و به تصویب رسید و در این راستا نرخ جدید پیشنهادی برای محصولات و خدمات سازمان مدیریت پسماند شهرداری نیز لایحه دیگری بود که امروز بررسی و مصوب شد.

وی اظهار کرد: گزارش حسابرس و بازرس قانونی به همراهی صورت‌های مالی شرکت نیک اندیش از شرکت‌های تابعه شهرداری اصفهان مربوط به سال ۱۴۰۰ با توجه به نکات و ابهامات بررسی شد و با رأی اعضا به کمیسیون تلفیق بازگشت و در رابطه با آن امروز رای گیری انجام نشد.

پایان پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس
شناسه خبر: 963216

مهمترین اخبار ایران و جهان: