نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 21:17

تببین مکتب سردار سلیمانی برای نوجوانان لازم است

کرمانشاه- فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به فراگیر شدن مکتب شهید سلیمانی گفت: تببین مکتب سردار سلیمانی برای نوجوانان لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا کرمی بعد از ظهر دوشنبه در ویژه برنامه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار کرد: بازگویی افتخارات، رشادت، ولایتمداری و عشق به وطن سردار سلیمانی رمزگشایی از نام این شهید است و تبیین این موارد در سومین سالگرد این شهید به خصوص برای نوجوانان لازم است.

وی افزود: ۹۰ درصد کشور سوریه از دست رفته بود بشار اسد قصد ترک کشور را داشت که حاج قاسم به او گفت بمان و کسی باور نمی‌کرد که کشوری که ۹۰ درصد آن از دست رفته باشد باز پس گرفته شود که این امر با میدان‌داری شهید سلیمانی اتفاق افتاد.

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: لطف خدا شامل این شهید بزرگوار بود و اکنون هزاران هزار قاسم سلیمانی در مکتب ایشان درس خواندند و الان در میدان هستند.

وی گفت: هر روز در نظام جمهوری اسلامی رفراندوم برگزار می‌شود همین تشییع شهید گمنام در اسلام آبادغرب یا مراسم ۹ دی در سراسر کشور یک رفراندوم است و همین که مردم برای نظام و رهبرشان به کف خیابان می‌آیند رفراندوم محسوب می‌شود اما عده‌ای نمی‌خواهند عزت و افتخار ایران را ببیند.

کرمی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر ۴۷ کشور بر علیه ایران ایستادند اگر این میزان از کشورها در مقابل یک کشور دیگر قرار می‌گرفتند آن کشور تاکنون از هم می‌پاشید اما ایران سربلند شد و موفقیت به خاطر مردم است.

فرماندار اسلام آبادغرب عنوان کرد: اگر سالیان متوالی برای حاج قاسم سلیمانی برنامه برگزار شود و اشعاری در وصف ایشان سروده شود باز هم کم کاری محسوب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 951016

مهمترین اخبار ایران و جهان: