نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 16:02

جهاد تبیین حلقه مفقوده بیان دستاوردهای نظام و انقلاب است

بیله سوار - امام جمعه موقت بیله سوار گفت: مسئولان باید در دهه فجر مهم ترین برنامه های خود را بر جهاد تبیین متمرکز کنند چرا که این مهم در زمان کنونی حلقه مفقوده معرفی دستاوردهای نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد میرزایی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: برخلاف توطئه های دشمنان انقلاب به حول و قوه الهی دهه فجر امسال متفاوت تر و پرشورتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی ما باید در دهه فجر امسال، مهم ترین و اولی ترین برنامه های خود را بر جهاد تبیین و دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی متمرکز کنند چرا که این مهم در زمان کنونی حلقه مفقوده معرفی دستاوردهای نظام اسلامی و انقلاب می باشد که باید نوجوانان و جوانان بعد از انقلاب با پیشرفت های چشمگیر نظام اسلامی در مقایسه با زمان طاغوت آشنا شوند.

امام جمعه موقت بیله سوار با اشاره به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی نهاد های فرهنگی از جمله ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور از سوی اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا با این حرکت شنیع و بچه گانه خود نشان داد که دشمنان نظام اسلامی در مقابل ایران قوی به استیصال افتاده و از سردرگمی خود توان تصمیمات مهم را ندارند.

میرزایی بیان کرد: اتحادیه اروپا با استفاده از توطئه های مضحک خود درصدد تضعیف ایران قوی هستند چرا که نتوانستند در اغتشاشات و حوادث اخیر کشور کوچکترین خللی در اراده نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

وی با اشاره به اهانت به کتاب مقدس مسلمانان جهان"قرآن کریم" و سوزاندن آن توسط شهروند سوئدی افزود: دشمنان اسلام و مسلمین از گسترش دین اسلام در جهان احساس خطر کرده و با این عمل خود درصدد جلوگیری از گسترش ایدئولوژی اسلام در دنیا هستند.

امام جمعه موقت بیله سوار بیان کرد: اتحادیه اروپا باید بداند این بار نیز در اهانت به قرآن کور خوانده اند و تیرشان به خطا رفته است چون که با این رفتار و حرکات آنان روز به روز بر گسترش و عظمت اسلام افزود می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1001016

مهمترین اخبار ایران و جهان: