نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 15:25

اصحاب رسانه قلم خود را برای تعالی کشور به کار بگیرند/ مطبوعات باید یک مدرسه سیار باشند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان با بیان اینکه اصحاب رسانه قلم خود را برای تعالی کشور به کار بگیرند، گفت: رسانه‌ها مربی یک کشور هستند و باید کشور را تربیت کنند، چرا که ما موظف هستیم اسلام را در همه جای دنیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: بالاترین چیزی که می‌تواند این انقلاب را به ثمر رسانده و به خارج صادر کند تبلیغات صحیح است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان با بیان اینکه اصحاب رسانه باید قلم خود را برای تعالی کشور به کار بگیرند، تصریح کرد: رسانه‌ها مربی یک کشور هستند و باید کشور را تربیت کنند، چرا که ما موظف هستیم اسلام را در همه جای دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه مطبوعات باید یک مدرسه سیار باشند تا مردم را ازهمه مسایل به خصوص از مسایل روز دنیا آگاه کنند، عنوان کرد: اشخاصی که قلم در دست دارند باید متوجه  این باشند که قلم و زبان آنها در حضور خداوند است.

سردار کرمی ضمن اشاره به اهمیت قلم با بیان اینکه شهدا را قلم ها می سازند و قلم ها هستند که شهید پرور هستند، گفت: قلمی فایده دارد که بیدار گر توده مردم باشد و با تبلیغات صحیح، اسلام را آنگونه که هست به دنیا معرفی کند.

فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه آنچه که درخبرگزاری‌ها مهم است کیفیت آن است، گفت: توجه کنید اگر می‌خواهید کشور، اسلامی باشد باید مطبوعات هم اسلامی باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز که دشمن با جنگ ترکیبی به میدان آمده است،در این نبرد تاریخی اصحاب رسانه در خط مقدم هستند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 970616

مهمترین اخبار ایران و جهان: