نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 13:46

ارائه خدمات به یک هزار بیمار خاص و صعب العلاج در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود، یک هزار و ۲۰ بیمار خاص و صعب‌‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده که برای خدمت‌رسانی بهتر، خدمات درمانی ویژه به این گروه از جامعه هدف ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود، یک هزار و ۲۰ بیمار خاص و صعب‌‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده که برای خدمت‌رسانی بهتر، خدمات درمانی ویژه به این گروه از جامعه هدف ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان ۹۵۵ بیمار صعب‌العلاج و ۶۵ نفر نیز بیمار خاص هستند.

وی ادامه داد: این خدمات به صورت رایگان و در سرفصل‌های کلی خدمات پاراکلینیک، فرانشیز و مابه التفاوت خدمات بیمه‌ای، خدمات غیر تعهد بیمه پایه، دارو و تجهیزات، خدمات جانبی درمان و لوازم مصرفی دسته‌بندی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: کمک هزینه خرید انواع تجهیزات درمانی کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) و تجهیزات توانبخشی اعضای مصنوعی، عصا، تشک، تخت و دندانپزشکی از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه بیماران خاص و صعب‌العلاج است.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 942116

مهمترین اخبار ایران و جهان: