نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 17:03

واکنش کاربران به نگاه تحقیرآمیز اصلاح‌طلبان به زنان/ دور افتخار فقط «سلفی با موگرینی!»

اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار ظاهرا به مذاق اصلاح‌طلبان خوش نیامده و در رسانه‌های خود دست به تخریب آن زدند. این موضع‌گیری اصلاح‌طلبان واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

فارس پلاس؛ واکنش کاربران- اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار عصر جمعه ۳۰ دی‌ ماه ۱۴۰۱ با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس‌جمهور و همسران رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران برگزار شد. 

در این‌ کنگره ۳۰۰ میهمان خارجی از جمله ۷۰ نفر از مقامات و فعالان زن حوزه‌های مختلف اعم از وزرا، معاونان رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس به ایران آمدند تا بدون رتوش رسانه‌های غرب صدای زنان ایرانی را بشنوند.

با این حال اما ظاهرا این مراسم به مذاق اصلاح‌طلبان خوش نیامده و در رسانه‌های خود دست به تخریب آن زدند. به عنوان مثال روزنامه سازندگی متعلق به حزب کارگزاران با انتخاب تیتر «دور افتخار با بورکینافوسو» نسبت به این اجلاس بین المللی واکنش نشان داده است. 
 

 

 عباس عبدی نیز در توئیتی در واکنش به همایش زنان تاثیرگذار نوشت: اگر دولت ایران همین تنوعی را که از زنان تاثیرگذار در سطح جهان به رسمیت شناخته و آنان را با پول این مردم دعوت کرده است، در داخل کشور برای زنان ایرانی هم به رسمین می‌شناخت  قطعا ۹۰ درصد مشکلات و احساس تبعیض زنان ایرانی حل شده بود.این دوگانگی علت بی اعتمادی به چنین نشست هایی است.
 


واکنش کاربران

این موضع‌گیری اصلاح‌طلبان واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته و کاربران نسبت به این نگاه خودتحقیربینانه اصلاح‌طلبان پیام‌هایی را منتشر کردند. برخی از این واکنش‌ها را در ادامه می‌خوانید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 993216

مهمترین اخبار ایران و جهان: