نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 23:28

بدقولی مسئولان کیش کار دست فدراسیون والیبال داد/ احتمال لغو مجمع آسیای مرکزی

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون‌های ملی والیبال منطقه آسیای مرکزی که قرار بود در جزیره کیش برگزار شود در آستانه لغو قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که فدراسیون والیبال اعلام کرده بود مجمع عمومی سالیانه منطقه آسیای مرکزی به ریاست محمدرضا داورزنی و با حضور روسای فدراسیون والیبال ۱۳ کشور دیگر در روز هشتم بهمن در جزیره کیش برگزار می‌شود، اما به احتمال زیاد برگزاری این مجمع به دلیل نبود پرواز بین‌المللی دبی یا دوحه به جزیره کیش لغو خواهد شد.

این در حالی است که چند ماه پیش مسئولان جزیره کیش به مسئولان فدراسیون والیبال قول راه اندازی پروازهای بین‌المللی از دبی به کیش را از 24 آذرماه داده بودند، اما با توجه به اینکه تا به امروز این امر محقق نشده است، تعداد زیادی از اعضا برای سفر به کیش با مشکل نبود پرواز مواجه هستند و به همین دلیل به احتمال فراوان این اجلاس لغو خواهد شد و گفته می‌شود احتمالاً سال آینده تهران باید از این مجمع میزبانی کند.

قرار بود در مجمع کنفدراسیون والیبال آسیای مرکزی پیرامون بودجه‌بندی، تقویم مسابقات، فعالیت‌های آینده و هماهنگی با کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون جهانی والیبال بحث و تبادل نظر شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 979416

مهمترین اخبار ایران و جهان: