نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 15:00

ناوگان عمومی کهگیلویه فرسوده است/ ۲٠ سال بدون تهدید جان مسافر

دهدشت_ راننده نمونه شهرستان کهگیلویه گفت: حال ناوگان عمومی شهرستان ناخوش بوده و خودروها فرسوده است.

عیسی دیوجام در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: همه ما متوجه مشکلات اقتصادی کشور و بقیه مواردی که باعث سلب خدمت به ناوگان شده هستیم، اما حتی در برآوردن انتظارات کوچک هم کم کاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسافران امکانات و وسایل گرمایشی و سرمایشی می‌خواهند، بیان داشت: ناوگان فرسوده و مدل پایین امکان خدمت رسانی را بسیار سخت کرده و استفاده از ماشین‌های مدل ۸۳ و ۸۴ که تا یاسوج و بهبهان عبور و مرور می‌کنند، اجازه ارائه خدمات مطلوب را به مسافر نمی‌دهد.

این راننده خاطر نشان کرد: در تجربه نزدیک به دو دهه در ناوگان عمومی تاکنون کوچک‌ترین موردی که جان مسافر را تهدید کند، نداشته‌ام.

دیوجام گفت: از سال ۹۵ که سازمان حمل و نقل تحت نظر راهداری قرار گرفت، چه تصمیمی برای بهبود وضعیت ناوگان گرفته شد؟. تا به حال کدام یک از مدیران مربوطه در محوطه ترمینال حضور یافته‌اند؟.

دیوجام جانمایی اشتباه ترمینال شهر دهدشت را یکی دیگر از مشکلات بیان کرد و گفت: این تصمیم اشتباه گذشته برای احداث ترمینال خارج از شهر باعث سردرگمی و نگاه منفی مسافران برای رفتن به شهرستان‌های هم جوار شده است.

وی با ابراز ناراحتی از وضعیت کاری در ترمینال دهدشت گفت: ما در محیط کار باید احساس آرامش داشته باشیم، اما واقعاً گاهی بروز یکسری اتفاقات در ورودی ترمینال شهر، خجالت آور هستند.

این راننده ناوگان شهر دهدشت با انتقاد از مسئولین گفت: در روزهای بارانی و نامساعد چه خدماتی به ما رانندگان ارائه می‌دهند؟.

دیوجام ابراز داشت: یک پزشک متخصص با یک اشتباه ممکن است جان یک نفر را بگیرد، اما راننده با کوچک‌ترین خطا جان چندین سرنشین و انسان بی گناه را می‌گیرد.

وی با استمداد از مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ناوگان فرسوده را مورد توجه قرار دهید.

دیوجام خطاب به فرماندار کهگیلویه و مدیر کل راهداری استان گفت: در گذشته به ما توجهی نشد، اما الان با حضور خود در محیط کار به رانندگان ناوگان توجه کنید تا حداقل رانندگان شما مدیران را بشناسند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922416

مهمترین اخبار ایران و جهان: