نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 10:23

۵ طرح ورزشی دامغان ردیف بودجه گرفت

دامغان- نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان پنج طرح ورزشی در این شهرستان ردیف بودجه گرفت، گفت: مرمت و بازسازی استادیوم حمزه از جمله این طرح‌ها است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از دیدار خود با معاون وزیر ورزش و جوانان در راستای تأمین اعتبارات طرح‌های ورزشی نیمه تمام در دامغان خبر داد و ابراز کرد: تأمین بودجه تکمیل زمین فوتبال و سالن شهید سلیمانی (البرز شرقی) مجموعه ورزشی انقلاب دامغان از جمله طرح‌های این دیدار بود.

وی با بیان اینکه مجموعاً پنج طرح ورزشی در این دیدار بودجه گرفتند، افزود: تأمین اعتبار تکمیل پروژه‌های زمین چمن مصنوعی دیباج، مهماندوست، مسکن مهر و کلاته یکی دیگر از مصوبات دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان بود.

نماینده دامغان در مجلس همچنین از تأمین بودجه دو زمین مینی چمن جدید برای دامغان خبر داد و گفت: این زمین‌ها با هدف توسعه ورزش همگانی و استفاده جوانان و نوجوانان مستعد دامغانی اجرا خواهد شد.

علیزاده برمی با بیان اینکه برای مرمت و بازسازی استادیوم ورزشی حمزه نیز بوده‌ای در نظر گرفته شده است، بیان کرد: برای به‌کارگیری نیروی نگهبان برای مجموعه‌های ورزشی حمزه و انقلاب دامغان نیز اعتباراتی مصوب شده که به ارتقای سطح ورزشی شهرستان کمک خوبی خواهد کرد.

وی در ادامه از موافقت وزیر اقتصاد و دارایی با ارتقای رتبه اداره امور مالیاتی شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: با این دستور، اداره امور مالیاتی دامغان، به سطح معاونت ارتقا یافته و با ادارات شهرستان‌های سمنان و شاهرود هم‌رتبه شده است.

نماینده دامغان در مجلس درباره مزیت‌های این مصوبه گفت: افزایش اختیارات برای بخشودگی مالیاتی نظارت بهتر برای جلوگیری از فرارهای مالیاتی در کنار افزایش پرسنل برای بهبود خدمات‌دهی از جمله مزیت‌های این ارتقا محسوب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919260

مهمترین اخبار ایران و جهان: