نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 16:55

مردم در اتفاقات اخیر مردم با دشمن همکاری نکردند

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه چرا در اتفاقات اخیر مردم با دشمن همکاری نکردند، گفت: انسان عاقل به دنبال آرامش و قدردان افرادی که آرامش را به ارمغان می‌آورند، است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان با بیان اینکه نقد در جامعه وجود دارد اما این نقد به برخی جایگاه‌ها است نه اصل نظام، اظهار کرد: باید تصمیمی مناسب برای برخی از مدیران بی لیاقت گرفته شود.

وی با بیان اینکه دشمن با توطئه های مختلف تمام تلاش خود را می‌کند تا جلوی پیشرفت ایران قوی را بگیرد اظهارداشت: مردم ۴۴ سال سختی های مختلفی را پشت سر گذاشتند اما همواره با هوشیاری و تصمیم‌گیری به موقع جلوی توطئه های دشمن را گرفته و از آرمان‌ها خود کوتاه نیامدند.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه برخی از افراد داخلی با همراه شدن دشمن، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، گفت: افراد به برکت انقلاب و خون شهدا به تریبون و مسوولیت رسیدند، پس شایسته نیست بر طبل دشمن بکوبند و هم صدا با دشمن شوند.

وی با بیان اینکه چرا در اتفاقات اخیر مردم با دشمن همکاری نکردند، افزود: انسان عاقل به دنبال آرامش و قدردان افرادی که آرامش را به ارمغان می‌آورند، است.

حجت الاسلام اکبر پور با بیان اینکه مردم دوست و دشمن خود را به درستی شناخته‌اند، بیان کرد: مردم می‌دانند که دشمنان توان مدیریت خود را ندارند چه برسد ادعای مدیریت ایران اسلامی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم ایران دیندار بوده و برای دین ارزش قائل می‌شوند، گفت: گرایش دینی مردم ایران یکی دیگر از عواملی است که باعث عدم همکاری مردم با توطئه های دشمن می‌شود.

امام جمعه موقت زاهدان به آگاهی و روشنگری انجام شده در وقایع اخیر پرداخت و اظهارداشت: نظام، با وجود فشارهای بسیار داخلی و خارجی به جای برخورد به ایجاد آگاهی و روشنگری در جامعه پرداخت.

وی ضمن تشکر از زحمات مدیران پر تلاش و زحمت کش نظام، از برخی مدیران انتقاد کرد و افزود: مردم ولی نعمتان جامعه هستند و در شأن مردم نیست که ساعت‌ها در صف گاز، نان و بنزین بمانند.

حجت الاسلام اکبر پور ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: حضرت زهرا(س)تا پای جان از امامت و ولایت حمایت کرد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 928716

مهمترین اخبار ایران و جهان: