نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 17:54

برخی پروژه‌های ناتمام کوهسرخ به زودی با کمک خیرین به اتمام می‌رسد

کاشمر ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به‌زودی برخی پروژه‌های ناتمام با همراهی خیرین و سرمایه‌گذاران کوهسرخ به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر هاشمی جواهری ظهر سه شنبه در بازدید از شهرستان کوهسرخ اظهار کرد: سعی‌مان بر این است وعده‌هایی بدهیم که اجرا شود، بنابر این به‌زودی برخی پروژه‌های ناتمام با همراهی خیرین و سرمایه‌گذاران منطقه به اتمام می‌رسد، ضمن اینکه در اوندر، یکی از روستاهای این شهرستان یک زمین چمن مصنوعی نیز افتتاح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: کوهسرخ دارای مردمانی ولایت‌مدار، شهیدپرور، سنتی و با فرهنگ است، اما متأسفانه نسبت به سایر شهرستان‌ها امکانات مطلوبی در اختیار ندارد، در حالی که این شهرستان به عنوان شهرستان پایلوت حکمرانی محلی در کشور انتخاب شده و شرایط خاصی دارد، کوهسرخ نیازمند توسعه حکمرانی و سایر اقدامات لازم است.

وی از برخی پروژه‌های ناتمام اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر نهادها و سازمان‌ها در شهرستان کوهسرخ خبر داد و گفت: در جلسه شورای اداری این شهرستان ۱۵ مصوبه تصویب شد، در صورت اجرای این ۱۵ مصوبه شاهد اتفاقات مطلوب در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، ورزشی و حوزه جوانان خواهیم بود.

همچنین هاشمی جواهری در سفر به کاشمر نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان کاشمر در حوزه‌های مختلف ورزشی عناوین مختلفی کسب کرده، اداره کل ورزش و جوانان نیز توجه ویژه‌ای به این شهرستان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: متأسفانه به دلیل استفاده از آب شرب برای زمین چمن کاشمر مشکلاتی بروز پیدا کرده که با مساعدت اداره ورزش و جوانان و شهرداری کاشمر این مشکل در حال برطرف شدن است.

وی با اشاره به اینکه باید مشکلات مالی واحدهای تجاری حاشیه ورزشگاه آزادی کاشمر برطرف شود، بیان کرد: بنا بود مشکلات مالی واحدهای تجاری حاشیه این ورزشگاه با همکاری اداره اوقاف برطرف شود، به همین خاطر در گفت‌وگو با مدیران ارشد اداره اوقاف استان و مساعدت آنان مشکلات مالی این بخش به طور بنیادین برطرف می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 908960

مهمترین اخبار ایران و جهان: