نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 08:52

رشد و پیشرفت در عرصه‌های فردی‌ و اجتماعی مرهون تلاش است

استاندار خراسان رضوی، گفت: در صورت وجود فرهنگ و اعتقاد قوی کمبودها دلیل بر محرومیت نمی‌شود، رشد و پیشرفت در عرصه‌های فردی‌ و اجتماعی مرهون تلاش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، شامگاه پنجشنبه نشست استاندار خراسان رضوی با دختران موفق و فرهیخته استان در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در محل دفتر استاندار برگزار شد.

یعقوبعلی نظری در این نشست با بیان اینکه در صورت وجود فرهنگ و اعتقاد قوی کمبودها دلیل بر محرومیت نمی‌شود، اظهار داشت: رشد و پیشرفت در عرصه‌های فردی‌ و اجتماعی مرهون تلاش است.

وی خطاب به دختران نخبه استان خراسان رضوی، گفت: مبتنی بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خودتان که برخواسته از اعتقادات است باید مسیر رشد را پیدا کنید.

استاندار خراسان رضوی ضمن بیان اینکه زمانی یک جامعه متعالی خواهیم داشت که یک خانواده متعالی داشته باشیم، افزود: اگر در جامعه امروز ما دچار یک سری ناهنجاری‌ها هستیم به دلیل کمبود مهارت در حوزه‌های دچار چالش است.

وی عنوان کرد: حاشیه شهر یکی از اهداف جدی ما در جهت جبران کمبودها است و در همین راستا برنامه‌ها و اقدامات گوناگونی با رعایت اولویت در دستور کار مدیریت استان قرار دارد.

بهگزارش تسنیم، در انتهای این نشست استاندار خراسان رضوی از دختران نخبه حاضر در جلسه تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/282/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711760

مهمترین اخبار ایران و جهان: