نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1403 - 08:18

اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از آغاز اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین خبر داده و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح در ۸ نقطه دیگر از استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، طرح همیاران آرامش اجتماعی از صبح امروز با حضور دستگاه‌های انتظامی و دیگر دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان در محله هادی آباد قزوین به اجرا در آمد.

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر، اظهار داشت: برابر تدابیر و برنامه‌های ابلاغی طرح همیاران آرامش اجتماعی در 330 نقطه از کشور عزیزمان اجرایی خواهد شد که از این تعداد 9 نقطه از استان قزوین به منظور اجرای طرح انتخاب شده است.

وی افزود: آغاز این طرح از صبح امروز در محله هادی‌آباد اجرایی شده و به یاری خداوند متعال در هفته‌های آتی نیز در استان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این طرح خدمات درمانی، آموزشی، ورزشی، تحصیلی و حوزه های مختلف از خدمات انتظامی در اختیار شهروندان محله هادی‌آباد قرار خواهد داشت، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، علوم پزشکی، آموزش و پرورش، سازمان ورزش و جوانان، شهرداری، بیسج جامعه پزشکان، سپاه و دستگاه قضایی استان و معتمدین محل از ارائه دهندگان خدمات در این طرح مهستند.

ابراهیمی ادامه داد:طرح به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نقاط کم برخوردار و محروم شهر تدوین شده و به همین منظور مسئولان ارشد هر یک از دستگاه‌ها در این محلات حاضر بوده و به صورت حضور به گفت‌وگو و حل مشکلات شهروندان خواهند پرداخت.

وی با اشاره به ارائه خدمات ویژه درمانی که با حضور مجرب‌ترین پزشکان و دندانپزشکان در خدمت عموم مراجعان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال شهروندان بسیار مطلوب بوده و این این طرح تا ساعت 19 در محله هادی‌آباد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1707960

مهمترین اخبار ایران و جهان: