نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 02:30

مدیری که صرفا پشت میزش می‌نشیند از مشکلات مردم بی‌اطلاع است

استاندار قم گفت: مدیری که صرفا پشت میز خود می‌نشیند نمی‌تواند از مشکلات مردم آگاه شود، امروز یک جهاد خدمت در استان برپاشده که همه مدیران موظف به حضور در میدان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمد آقامیری عصر امروز در جلسه ستاد و رفع موانع تولید استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد، ضمن انتقاد از برخی از مدیران کل دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان، اظهار کرد: طی این مدت اخیری که ملاقات‌های عمومی بنده با مردم برقرار شده است گزارش‌هایی مبنی بر کم‌کاری برخی مدیران به ما رسیده است.

وی افزود: همه ما مسئولین موظف به خدمت به مردم هستیم و برابر آن‌ها می‌بایست خود را خادم‌ آن‌ها بدانیم، ما در پست و مقام‌های خود منصوب شده‌ایم تا مشکلات مردم را حل‌ کنیم.

آقامیری اشاره کرد: مدیری که صرفا پشت میز خود می‌نشیند نمی‌تواند از مشکلات مردم آگاه شود، امروز یک جهاد خدمت در استان برپاشده که همه مدیران موظف به حضور در میدان هستند.

وی عنوان کرد: مدیری که نتواند مشکلات مردم را حل کند بهتر است با مقام خود خداحافظی کرده و عرصه را به فردی تحویل دهد که بتواند به مطالبه مردم رسیدگی کند، پاسخگویی به مشکلات مردم در اولویت مدیران دستگاه‌ها باشد.

خاطرنشان می‌شود در این جلسه ۴ مصوبه مربوط به واحدهای تولیدی و کشاورزی به تصویب اعضا رسید و بر این اساس مقرر شد ۵ مورد تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال اختصاص داده شود.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589116

مهمترین اخبار ایران و جهان: