نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 17:15

آثار استاد ساعی ریشه‌دار و پایدار است

رییس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، گفت: دوره خدمت کاری استاد ساعی کمتر از ۲۰ سال بود اما در این دوره کوتاه آثاری برجای گذاشتند که همچنان ریشه‌دار و پایدار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید محمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رییس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، امروز در آیین بزرگداشت هفتاد و یکمین یادبود استاد کریم ساعی که در محل در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) دانشکده منابع طبیعی دانشگاه برگزار شد، ضمن یاد و خاطره استاد ساعی، با بیان اینکه افرادی مانند استاد ساعی الگوهای بسیار خوب در عرصه علم، دانش و خدمت به جامعه هستند، گفت: دوره خدمت کاری استاد ساعی کمتر از ۲۰ سال بود اما در این دوره کوتاه آثاری برجای گذاشتند که همچنان ریشه‌دار و پایدار است.

وی اشاره‌ای به خلق ایده استاد ساعی در عرصه علوم منابع طبیعی کرد و افزود: برای آن تشکیلات و سازمان به وجود آورد، پیگیری و اجرا کرد تا به ثمر رسید. 

ابراهیم زاده موسوی با بیان اینکه در وجود استاد ساعی عشق به توسعه کشور بوده است، ادامه داد: او ایران را سرسبز می‌خواست و آرمان‌های ایشان بود و در همین راستا قدم‌های زیادی برداشته است.

وی خطاب به دانشجویان، ادامه داد: دانشجویانی که در رشته امنیت زیستی تحصیل می‌کنند و در این جهت قدم برمی‌دارند کار بسیار بزرگی است چرا استاد ساعی برای امنیت زیستی کشور قدم برداشت که حیات ،آینده، توسعه، فرهنگ و اقتصاد کشور در آینده وابسته به امنیت زیستی بعد امنیت غذایی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615716

مهمترین اخبار ایران و جهان: