نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 21:35

شمار شهدای غزه به 2670 نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوز صهیونیست‌ها به غزه به 2670 شهید و بیش از 9600 مجروح رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین شامگاه یکشنبه اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوز صهیونیست‌ها به غزه به 2670 شهید و بیش از 9600 مجروح رسیده است.

ساعتی پیش نیز «مارتین گریفیتس» معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه هشدار داد که شبح مرگ بر غزه سایه افکنده است و هزاران نفر در نوار غزه بدون برق، غذا و دارو به کام مرگ کشانده خواهند شد.

 «می الکیله» وزیر بهداشت فلسطین نیز امروز، یک‌شنبه ۱۵ اکتبر اعلام کرد در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای هشتمین روز متوالی، ۲۸ نفر از کارکنان بخش بهداشت شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، الکیله در بیانیه مطبوعاتی خود افزود: ۱۵ مرکز درمانی در اثر بمباران آسیب دیدند، بیمارستان بیت حانون و بیمارستان کودکان الدره ارائه خدمات را متوقف کردند؛ ۲۳ آمبولانس آسیب دیده و از کار بازماندند.

وزیر بهداشت فلسطین مجدداً از جامعه بین‌المللی، سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری و بشردوستانه درخواست کرد تا از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، آمبولانس‌ها، پرسنل بهداشتی و بیماران و مجروحانی که هر روز در معرض بمباران‌های رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، فوراً حمایت فوری کنند.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539216

مهمترین اخبار ایران و جهان: