نیوز سیتی!
14 آبان 1402 - 22:48

هویت ۳۲ جانباخته حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود شناسایی شد

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری گیلان با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی پزشکی قانونی استان گیلان و طی بررسی‌های دقیق و سرعت‌العمل بالا، هویت همه اجساد مشخص شد، گفت: پیکر جانباختگان این حادثه از فردا به مرور پس از انجام تشریفات قانونی تحویل خانواده‌های آنان شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد جلایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جریان حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود، ۳۲ نفر از افراد بستری به علت سوختگی جان باختند، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی پزشکی قانونی استان گیلان و طی بررسی‌های دقیق و سرعت‌العمل بالا، هویت همه اجساد مشخص شد و پیکر جانباختگان این حادثه از فردا به مرور پس از انجام تشریفات قانونی تحویل خانواده‌های آنان شود. 

وی با تسلیت دوباره به خانواده جانباختگان این حادثه در ادامه به وضعیت پایدار و نسبتا خوب مصدومان این آتش سوزی اشاره کرد و گفت: در جریان آتش سوزی در کمپ لنگرود، ۱۷ نفر مصدوم شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند که ۲ نفر از این مصدومان در بیمارستان‌های لنگرود و رودسر ترخیص شده‌اند. 

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری گیلان، از ۱۵ مصدوم دیگر این حادثه که در بیمارستان ولایت رشت بستری هستند ۳ نفر عصر امروز ترخیص شده‌اند و ۲ نفر دیگر که مراحل درمان را به خوبی طی کرده‌اند فردا از بیمارستان مرخص می‌شوند. 

جلایی در زمینه روشن شدن علت حادثه هم بیان کرد: از همان ساعات اولیه حادثه، بررسی موضوع با تیم‌های کارشناسی مجرب و متخصص در این زمینه آغاز شد و گزارش مربوطه نیز تهیه شده که از طریق مراجع ذی صلاح در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفته و از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی با اشاره به بررسی ابعاد بروز این حادثه افزود: عوامل دست اندرکار و مسؤول در این کمپ هم، همچنان تا تکمیل و اعلام نتیجه بررسی‌ها به منظور پیگیری قضایی تحت نظر هستند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562560

مهمترین اخبار ایران و جهان: