نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 19:27

مدیرعامل تامین اجتماعی: شرایط برای تولید بیشتر در هپکو فراهم شده است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: حمایت دولت و وزرا را برای پشتیبانی از تولید داخل داریم و در این هم‌افزایی قراردادهای خوبی برای کار و تولید در هپکو فراهم شده و این مسیر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک میرهاشم موسوی در حاشیه رونمایی از اولین دستگاه بیل هیدرولیکی ۷۵ تن در کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از صنایع پیشران، صنعت معدن است و این رونمایی هم که در شرکت هپکو انجام شد، در واقع ورود به ظرفیت دستگاه‌های تولیدی بالای 50 تن است که امیدواریم در این عرصه بتوانند نیاز کشور که همان بحث ورود در عرصه فعالیت‌های معدنی است را بیش از پیش تأمین کنند.

 

وی با بیان اینکه باید ظرفیت حضور در بحث صنعت و معدن جایگزین نفت شود افزود: ظرفیت بسیار زیادی در کشور برای تحقق این امر موجود است؛ بر همین اساس هپکو می‌تواند یک مؤلفه بسیار مهم و اثرگذار در این عرصه و صنعت باشد.

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور بیان کرد: سازمان از همان ابتدا بنا را بر حمایت گذاشت، در شرایط سختی که هپکو قرار گرفته بود بالغ بر 1100 میلیارد تومان از بدهی هپکو تسویه شد؛ ظرفیت‌های دیگر تعاملی را با سایر دستگاه‌ها از جمله سازمان صنعت و معدن فراهم کردیم و ارتباط خوبی با ارگان‌های مختلف گرفتیم.

 

موسوی ادامه داد: حمایت دولت و وزرا را نیز داریم و در این هم‌افزایی قراردادهای خوبی برای کار و تولید بیشتر در هپکو فراهم شده و این مسیر ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: از زمانی که در سازمان قرار گرفتیم به شرکت‌های زیرمجموعه دستور اکید دادیم که نیاز خود را در این ماشین‌آلات از ظرفیت داخلی به خصوص از هپکو تأمین کنند.

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه همین دستگاه که امروز رونمایی شد قرار است تا به شرکت شستا واگذار شود اضافه کرد: بقیه شرکت‌های سیمانی و معدنی زیرمجموعه سازمان نیز موظف هستند در ابتدا نیاز خود را از داخل و تولیدات هپکو تأمین کنند.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی نیز گفت: شاهد شتاب در دوره جدید شکوفایی شرکت هپکو و نگین صنعت کشور هستیم و کمر شکسته شده هپکو ترمیم شده و به زودی کمر واردکنندگان و مافیای واردات محصولات دسته دوم شکسته خواهد شد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613660

مهمترین اخبار ایران و جهان: