نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 14:18

مسابقه دوچرخه‌سواری نوجوانان در باشت برگزار شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان باشت گفت: مسابقه دوچرخه‌سواری در رده‌های سنی نوجوانان هم‌زمان با هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور 10 نوجوان در باشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حسن حضرتی نژاد ظهر امروز در حاشیه برپایی این دوره از مسابقات دوچرخه‌سواری ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه دوچرخه‌سواری در رده‌های سنی نوجوانان باشت  به مسافت دو کلیومتر بین فلکه خروجی شهر تا فلکه ورودی شهر را رکاب زدند .

وی هدف از اجرای این مسابقات را ایجاد رقابت سالم و روحیه شاد در بین  رده های سنی نوجوانان دانست و افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 10 نوجوانان باشتی حضور داشته‌اند که در پایان به شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان باشت برگزاری برنامه‌های ورزشی را در موفقیت و پیشرفت این نوجوانان در آینده موثر دانست و تصریح کرد: ورزش فرصت‌های مناسبی را برای نوجوانان فراهم می‌سازد تا بتواند خود را نشان بدهد و حس ابتکار و  اعتماد به نفس در او تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه فعالیت‌های ورزشی باید با در نظر گرفتن استعداد‌‌های ذهنی، جسمی و نیاز‌های تربیتی کودکان،و نوجوانان انتخاب شود، اضافه کرد: برنامه تدوینی ورزش باید همه‌‌جانبه و وسیع باشد و مهارت‌های لازم را در کودکان ایجاد کند.‏

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، هم‌زمان با هفته تربیت بدنی در مدارس سطح شهرستان مسابقات و برنامه‌های ورزشی از جمله همایش‌های پیاده‌روی، مسابقات ، دوچرخه‌سواری، فوتبال و والیبال برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544216

مهمترین اخبار ایران و جهان: