نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 21:28

استفاده از طرفیت رسانه‌های جمعی برای امیدآفرینی در جامعه

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون باید از تمام ظرفیت‌ رسانه‌های جمعی، ائمه جمعه و جماعات برای امیدبخشی و اطلاع‌رسانی اقدامات دولت در میان مردم استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش رسانه‌ها در امیدآفرینی بین مردم، گفت: جامعه امروز نیازمند اخبار امیدبخش است و این شورا در استان سوژه‌ها و اقدامات متعددی برای گزارش‌دهی در اختیار دارد که باید به صورت صحیح و دقیق به گوش مردم رسیده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با روی کارآمدن دولت سیزدهم تا کنون ۱۱ مصوبه در سطح هیات دولت برای استان تصویب شده که این یک اقدامی بی‌سابقه است.

وی افزود: ۲۵۰ مصوبه در سفر رئیس‌جمهور به استان تصویب شد که اعتباری بالغ بر ۲۰ همت برای آن در نظر گرفته شده است.

حیدری با اشاره به اینکه طی سال گذشته بیش از ۹ همت اعتبار برای استان جذب شد، گفت: در این راستا یک تحول در حوزه تکمیل پروژه‌های پیشران صورت گرفته است که پروژه آبرسانی به نیمی از مردم استان و آمادسازی ۵۰ کیلومتر راه چهارخطه بخشی از این طرح‌هاست.

وی ادامه داد: سد باباحیدر از جمله چند پروژه‌های راکد در استان بود که در این دولت با ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و خلع ید پیمانکار قبلی، طی اقدامی جهادی مجدد فعال شد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هم اکنون باید از تمام ظرفیت‌ رسانه‌های جمعی، ائمه جمعه و  جماعات برای امیدبخشی و اطلاع‌رسانی اقدامات دولت در میان مردم استفاده شود.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553516

مهمترین اخبار ایران و جهان: