نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 19:51

پرسپولیس در خانه ملوان زمین‌گیر شد

دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و پرسپولیس از چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، در آغاز نیمه دوم دو تیم ملوان بندر انزلی و پرسپولیس محمدرضا سلیمانی مهاجم به جای سهیل فداکار و همچنین مهدی ترابی به جای شهاب زاهدی و میلاد سرگی به جای سروش رفبعی مهاجم پرسپولیس  وارد زمین شد.

نیمه دوم این دیدار با حمله پرسپولیس آغاز شد که در دقیقه ۴۷ توپ مهاجم پرسپولیس به بیرون که گل محمدی به این تصمیم داور معترض بوده و اعتقاد به کرنر داشت. 

ناظر داوری با حضور در کنار نیمکت پرسپولیس به اعتراضات مکرر یحیی گل محمدی واکنش نشان داده و تذکر جدی به این مربی داد. 

دقیقه ۵۰ بازی بود که درگیری میان رضا جعفری مهاجم پرسپولیس و رضا جعفری اتفاق افتاد که به اعتقاد هواداران داور باید به نفع ملوان اوت می‌گرفت که تصمیم داور با اعتراض هواداران ملوان مواجه شد. 

در دقیقه ۵۶ نفوذ مهدی ترابی از جناح چپ منجر به خطا و یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس شد که سانتر سعید صادقی با دفع توپ مدافع ملوان به کرنر رفت و کرنری هم ثمری برای پرسپولیس نداشت. 

در ادامه بازی دو تیم ملوان بندر انزلی و پرسپولیس در نیمه دوم مسعود ظاهر کاظمین و ابوذر صفرزاده به جای رضا جعفری و مهران احمدی و همچنین امید عالیشاه به جای سعید صادقی وارد زمین شدند. 

دقیقه ۶۵ این دیوار سانتر زیبای رضا جعفری با بی‌دقتی محمد رضا سلیمانی بیرون دروازه رفت.

انداختن لیزر توسط برخی از هواداران ملوان سبب شد تا داوود رفعتی ناظر این بازی، دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و پرسپولیس را برای دقایقی متوقف کند. 

دیدار دو تیم ملوان و پرسپولیس با تساوی صفر بر صفر مساوی در جریان بود که در دقیقه ۷۵ نبیل باهویی مهاجم خارجی پرسپولیس به جای محمد عمری و سپس در دقیقه ۸۰ علی‌پور علی به جای حسین صادقی وارد زمین شد. 

در ادامه بازی شوت محمد حنانوف هافبک پرسپولیس بعد از برخورد ساق پای مدافع ملوان و پس از واکسن زیبای افشار صداقت گلر ملوان راهی کرنر شد. 

دقیقه ۸۹ این دیدار خطایی پشت محوطه جریمه به نفع پرسپولیس و بر روی مهدی ترابی صورت گرفت که سانتر این بازیکن توسط گلر ملوان به خوبی دفع شد. 

داور در دقیقه دیدار ۹۰ دو تیم ملوان پرسپولیس پنج دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد. 

در دقیقه ۹۳ نفوذ مدافع پرسپولیس از جناح چپ توسط بازیکن ملوان به کرنر رفت و سپس شوت مهدی ترابی با اختلاف بسیار زیادی به بیرون دروازه رفت. 

دقیقه ۹۵ با اشتباه مدافعین پرسپولیس مهاجمین ملوان چهار به تک با دروازه پرسپولیس تک به تک شدند که با بی‌دقتی مهاجمین توپ توسط علیرضا بیرانوند دفع و بازی با نتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسید. 

با تساوی این دیدار و تساوی یک بر یک دو تیم نساجی و سپاهان اصفهان، استقلال تهران با ۱۸ امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی فرار گرفت. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554560

مهمترین اخبار ایران و جهان: