نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 06:49

یک شهید و ۱۲ مجروح در جریان یورش اشغالگران به شهر جِنین

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان مقابله مسلحانه با یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری، ۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۲ نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از یورش نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به چندین محله در شهر جِنین و فعال‌شدن آژیر خطر در این شهر خبر دادند.

جوانان فلسطینی و رزمندگان مقاومت نیز برای جلوگیری از پیشروی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، با آنها در مناطق مختلف از جمله «بیت ریما»، «طولکرم»، «حزما» و «طمون» درگیر شدند.

شبکه «الجزیره» گزارش داد که درگیری‌ها شدید بوده و اشغالگران در حال حمله به منازل فعالان فلسطینی و اعضای حماس هستند که به‌تازگی از زندان‌های این رژیم آزاد شده‌اند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در جریان مقابله مسلحانه با یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری، ۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۲ نفر مجروح شدند.

دقایقی بعد، «تیپ جنین» - زیرمجموعه سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) - اعلام کرد که در حال درگیری با نظامیان تروریست صهیونیست در محله المره در شهر جنین هستند.

در این بیانیه آمده است: «ما ارتش اشغالگر و تعدادی از خودروهای آنها را که به شهر السیلة الحارثیة در غرب جنین یورش بردند، هدف قرار دادیم».

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553716

مهمترین اخبار ایران و جهان: