نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 20:14

اسکان اهالی فلسطین در کوی«زیتون و ثمین»

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: هم‌زمان با تحویل واحدهای مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن، در فاز نخست و بر اساس اولویت تعدادی از واحدهای مسکونی کوی فلسطین نیز به سایت‌های کوی زیتون و ثمین ۲ در غرب شهر زنجان انتقال داده می‌شوند.

اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در سفر دور نخست رئیس‌جمهور به استان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه‌جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی رئیسی صادر شد، اظهار کرد: در این راستا با هماهنگی صورت‌گرفته با مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان و امام‌جماعت این منطقه، تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت نخست برای جابه‌جایی هستند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان  ابراز کرد: عملیاتی‌شدن طرح جابه‌جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مسئولین استان بوده که هم‌زمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، بر اساس اولویت در چند مرحله انجام می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام ساکنان کوی فلسطین در سه فاز جابه‌جا خواهند شد، گفت: کوی فلسطین ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری دارد و براساس برنامه‌ریزی انجام‌گرفته ساکنینی که در محدوده نزدیک به راه‌آهن قرار دارند در اولویت اول برای جا‌به‌جایی هستند. 

اسماعیلی تأکید کرد: همزمان با تحویل واحدهای مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن، در فاز نخست و براساس اولویت تعدادی از واحدهای مسکونی کوی فلسطین نیز به سایت‌های کوی زیتون و ثمین ۲ در غرب شهر زنجان انتقال داده می‌شوند.

گفتنی است، رئیس جمهور در سفر دور نخست خود به زنجان به صورت سرزده از این منطقه بازدید و پس از شنیدن مشکلات و درد دلهای مردم دستور جا به جایی اهالی این منطقه را داد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596416

مهمترین اخبار ایران و جهان: