نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 14:03

توقیف مشک‌های سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی

ماموران انتظامی فردوس و نهبندان 4 هزار لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان در این شهرستان ها کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی امروز به رسانه ها اعلام کرد: ماموران انتظامی یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک‌دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو ۲ مشک حاوی هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیرکردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

کشف ۳ هزار لیترسوخت قاچاق در نهبندان  

 سرهنگ رمضان مرادی، جانشین انتظامی نهبندان هم گفت: ماموران پاسگاه سهل آباد این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه  اتوبوس و ۲ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند. 
 
جانشین انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 
 
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569260

مهمترین اخبار ایران و جهان: