نیوز سیتی!
18 آذر 1402 - 19:38

بیرانوند: پس از بازی با الدحیل تمام توانمان را برای بازگشت گذاشتیم

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: . بچه‌ها تحت فشار بودند و تمام توانمان را گذاشتیم که پس از بازی با الدحیل بتوانیم برگردیم و این برد تقدیم هواداران پرسپولیس.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار در پاسخ به سوال خبرنگاران که این تیم پس از 6 بازی توانست طعم پیروزی را بچشد و از بحران خارج شود، گفت: بحران چه است؟ بعد از اتفاقاتی که در بازی با الدحیل رخ داد، سخت است. در تمامی دنیا هم چنین چیزی وجود دارد، وقتی یک بازی که برای شما و هواداران اهمیت دارد و این تیم نتیجه نمی‌‌گیرد، بازی بعدی آن سخت است. زمان کمی هم برای مسائل روحی و روانی داشتیم. شاید در برخی لحظات از مسابقه تمرکزمان را از دست داده باشیم که یک چیز طبیعی است. بچه‌ها تحت فشار بودند و تمام توانمان را گذاشتیم که پس از بازی با الدحیل بتوانیم برگردیم و این برد تقدیم هواداران پرسپولیس. دست تک تک هواداران را می‌بوسم. فکر کنم اگر در روز تعطیلی بازی می‌کردیم، نمی‌گویم به اندازه بازی با الدحیل ولی فکر می‌کنم تماشاگران بیشتری می‌آمدند. این هوادار است که بچه‌ها را سرِ پا و اسم پرسپولیس را زنده نگه می‌دارد.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص اینکه هواداران پس از باخت به الدحیل بسیار عصبانی بودند و آیا هواداران نسبت به بازیکنان و کادر فنی بی‌مهری کردند، گفت: شما الان نباید بگویید هواداران پرسپولیس. چند سال پیش نیز هواداران دیگر تیم‌ها هم اینگونه بودند. این موضوع طبیعی است. باید همیشه حق را به هواداران داد.

ادامه دارد ...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599316

مهمترین اخبار ایران و جهان: