نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 14:35

200 مدرسه بزرگ‌مقیاس در کشور احداث می‌شود

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 200 مدرسه بزرگ مقیاس در کل کشور در طول برنامه هفتم مصوب شده است که از سال 1403 برنامه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز در حاشیه افتتاح  مدرسه چهار کلاسه مهرآفرین طبس اظهار داشت: اتفاق خوبی که در شهرستان طبس افتاد آخرین مدرسه دو شیفت اینجا به مدرسه تک شیفت تبدیل شد که امیدواریم در سطح استان خراسان جنوبی با برنامه‌ریزی‌هایی که می‌شود تمام مدرسه‌های دو شیفت با احداث فضاها به مدرسه تک شیفت تبدیل شود.

وی با تشکر از خیران در امر مدرسه‌سازی عنوان کرد: سند تحول به مدارس بزرگ مقیاس به واسطه اینکه رشد اجتماعی دانش‌آموزان در مدارس بزرگ مقیاس اتفاق خوبی روی آن می‌افتد، تأکید دارد که در این زمینه ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس در کل کشور در طول برنامه هفتم مصوب شده است که از سال ۱۴۰۳ برنامه آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور  خاطرنشان کرد: در این منطقه هم چون قبلا با این رویکرد کارهای مطالعاتی را انجام داده بودیم و پیشنهادها در برنامه هفتم بود، کار مطالعاتی و مشاور انجام شده که بتوانیم کار را با استانداردهایی که مد نظر این مجتمع‌های بزرگ مقیاس است جلو ببریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548860

مهمترین اخبار ایران و جهان: