نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 14:39

تعطیلی مدارس شیفت عصر در گلستان

برخی از مدارس گلستان به دلیل شدت بارش باران و تگرگ و پیشگیری از وقوع حادثه در شیفت عصر امروز تعطیل و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، برخی از مدارس گلستان به دلیل شدت بارش باران و تگرگ و پیشگیری از وقوع حادثه در شیفت عصر امروز تعطیل و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گفته نعمت‌اله حاجی‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استان مدارس شیفت عصر در شهرستانهای گرگان، بندرگز،کردکوی، علی‌آبادکتول، رامیان، آزادشهر، گالیکش، مینودشت و کلاله تعطیل است.

بر اساس اظهار وی، مدیران آموزش و پرورش و مدیران مدارس سایر شهرستان‌ها نیز باید نکات ایمنی و احتیاط را رعایت کنند.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد که تمامی آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی گلستان، سامانه بارشی شدید امروز نقاط مختلف را تحت تاثیر قرار خواهد داد و احتمال وقوع سیلاب متصور است و در این راستا هشدار نارنجی توسط اداره‌کل هواشناسی گلستان صادر شده است.

روز گذشته نیز در پی وقوع طوفان در نقاط مختلف استان شاهد شکستن درختان بوده‌ایم که به دلیل بی‌احتیاطی مدیران آموزش و پرورش در شهرستان مینودشت با وجود اخطارهای مدیریت بحران و هشدارهای هواشناس، اعزام دانش آموزان به اردو حادثه آفرید و به دلیل سقوط درخت دو نفر از دانش آموزان و معلمان دچار سانحه شدند که در پی این بی احتیاطی، دادستانی مینودشت علیه مدیران آموزش و پرورش اعلام جرم شد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580016

مهمترین اخبار ایران و جهان: