نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 15:39

جزییات زمین گیر شدن 32 خودرو شوتی سوخت بر با کشف 200 هزار لیتر گازوئیل قاچاق

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف 200 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی با قاچاق سوخت و مبارزه با قاچاقچیان فرواروده های نفتی، طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، در مناطق روستایی پشتکوه، جلابی و حسنلنگی از توابع شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: ماموران تیم عملیاتی یگان امداد و عوامل پاسگاههای جلابی حسنلنگی، شمیل ، قلعه قاضی و تخت روز گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و  با همکاری عملیاتی ماموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از چند بارانداز و محل دپو 200هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و 32 دستگاه خودرو های شوتی حامل و فعال در قاچاق سوخت توقیف کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت : در این طرح 50 محل دپو سوخت پاکسازی و تعداد 18عدد مشک های ماری و مقادیری مشروبات الکلی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی مناطق آلوده در جای جای استان، ارزش مالی سوخت های قاچاق کشف شده در این طرح را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 70 میلیارد ریال عنوان کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580116

مهمترین اخبار ایران و جهان: