نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 23:55

جبهه مقاومت بیشتر از هرزمان دیگری قوی‌تر و مصمم‌تر است

فرمانده قرارگاه جنوب غرب کشور گفت: جبهه مقاومت بیشتر از هرزمان دیگری قوی‌تر و مصمم‌تر است تا به آرمان خود یعنی نابودی رژیم جعلی اسرائیل برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، سالگرد شهدای گمنام شهر آزادی و چهارمین یادواره شهدای شهر آزادی امشب در محل گمنام این شهر برگزار شد.
این مراسم که با حضور امیر بیدادی فرمانده قرارگاه جنوب غرب کشور، فرمانده سپاه اندیمشک، فرماندار اندیمشک، جمعی دیگر از مسئولین، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و مردم شهر آزادی و بخش مرکزی اندیمشک برگزار شد.
در این مراسم امیر بیدادی با اشاره به تحولات منطقه و بیداری ملت‌ها از جنایات رژیم‌صهیونیستی، جبهه مقاومت را بیشتر از هرزمان دیگری قوی‌تر و مصمم‌تر برای رسیدن آرمان خود یعنی همان نابودی رژیم جعلی اسرائیل دانست.
وی موفقیت‌ها سال‌های گذشته جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران را متاثر از فرهنگ شهادت، رشادت و ایمان و عمل خالص شهدا دانست و افزود: دفعات زیادی خداوند در آیه‌های مختلف قرآن کریم اهمیت شهدا را یادآورشده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم یادواره شهدای شهر آزادی به میزبانی حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) و همکاری شهرداری این شهر برگزار شد.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567560

مهمترین اخبار ایران و جهان: