نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 12:36

ساخت ۶۰۰ کلاس درس در خراسان‌شمالی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور است

استاندار خراسان‌شمالی گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات شاهد ساخت بیش از ۶۰۰ کلاس درس برای دانش آموزان که از مصوبات سفر رییس جمهور به استان است باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در آیین افتتاح مدرسه ابوریحان بجنورد که با حضور وزیر آموزش و پرورش می‌شد با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به فضاهای آموزشی و پرورشی وجود دارد، اظهارکرد: با همدلی و همراهی متولیان و مسئولان، کمبودهای زیرساختی آموزشی در استان با سرعت بیشتر رفع شود.

وی گفت: با اختصاص اعتبارات مربوط به سفر مقام معظم رهبری به استان تحول بزرگی در زمینه رفع کمبودهای زیرساختی آموزشی در استان ایجاد شد.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: امیدواریم در ادامه با تخصیص اعتبارات شاهد به نتیجه رسیدن سایر پروژه های آموزشی و ساخت بیش از ۶۰۰ کلاس درس برای دانش آموزان که از مصوبات سفر رییس جمهور به استان است نیز باشیم.

حسین‌نژاد گفت: با همدلی و تلاش همه مسئولان نگذاریم هیچ گونه نابسامانی زیرساختی فضاهای آموزشی در داخل استان وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: دولت های گذشته رتبه‌بندی معلمان را اجرایی نکردند اما در دولت سیزدهم توجه به این مقوله مهم اجرایی شد.

استاندار خراسان شمالی تلاش برای رفع کمبودهای زیرساختی و فضای آموزشی در روستاهای دوردست، مناطق عشایری و مرزنشینان استان را نیز مورد توجه قرار داد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567016

مهمترین اخبار ایران و جهان: