نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 17:46

جانشین فراجا: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم

جانشین فراجا گفت: امروز همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با پیروی و تاسی از سیره شهدا پرچم انقلاب را به امام عصر(عج) برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سردار قاسم رضایی عصر امروز در جریان سفر به ساوه و گلباران مزار شهدای شهر ساوه گفت: زیارت مزار شهدا یکی از افتخارات مردم ایران است که دارای توفیق فراوانی است و حضور بر سر مزار دلیرمردان این آب و خاک باعث ترویج فرهنگ ایثارو شهادت میشود.

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب در دوران دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند، افزود: کشور ما که به تازگی انقلاب کرده بود به رهبری حضرت امام (ره) توانست با از خودگذشتگی و ایثار شیر زنان ودلیر مردان این آب و خاک در مقابل تهاجمات دشمن ایستادگی کند که ثمره این ایستادگی ایران قوی امروز است.

جانشین فراجا با بیان اینکه روستای محمود آباد زادگاه شهید ندیری با تقدیم 16 شهید و سه جاویدالاثر دین خود را به انقلاب ادا کرده است، گفت: سردار ندیری نقش بعنوان فرمانده اطلاعات عملیات لشکر 17 علی بن ابی طالب نقش مهمی در عملیات های موفق دوران دفاع مقدس داشت که منجر به پیروزی‌های بزرگ شد.

وی افزود: امروز همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با پیروی و تاسی از سیره شهدا پرچم انقلاب را به امام عصر(عج) برسانیم.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: به مصداق آیه شریف قرآن شهدا زنده و امروز ناظر بر رفتار و کردار ما هستند لذا باید طوری عمل کنیم که شرمنده آنها نباشیم.

گفتنی است سردار رضایی در بدو ورود به ساوه با حضور در روستای الوسجرد از توابع بخش مرکزی ساوه مزار سردار شهید ندیری را گلباران کرد و سپس با حضور در امامزاده سید علی اصغر (ع) ساوه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

گفتنی است سردار رضایی جانشین فراجا قراراست امروز در مراسم یادواره سردار شهید ندیری و 580 شهید شهرستان ساوه سخنرانی کند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534160

مهمترین اخبار ایران و جهان: