نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 21:25

بیرانوند:از اینکه بهترین بازیکن زمین شدم، ناراحتم

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند که بهترین بازیکن زمین شوند ولی من خودم خوشحال نشدم که بهترین بازیکن زمین شدم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم یک گل خیلی خوب نیز به ثمر رسانیم. در نیمه دوم ولی شرایط تغییر کرد و در 20-30 دقیقه افت کردیم.

وی ادامه داد: 2-3 نفر از بازیکنان با ما نبودند. 7 نفر از بچه‌ها به خاطر سرماخوردگی نتوانستند بازی کنند.

بیرانوند اظهار داشت: شرایطمان خیلی سخت شد و می‌توانستیم با برد در بازی امروز شرایط خود را برای صعود خیلی بهتر کنیم. 70-80 درصد می‌توانستیم صعود کنیم ولی به هر حال اینجا شرایط سخت بود. تیم استقلال تاجیکستان پرس شدیدی داشت و موقعیت‌های خوبی هم داشت. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد نتیجه خوبی بگیریم. شرایطمان خیلی سخت است. از الان باید خودمان را آماده 2 بازی حساس کنیم. در لیگ ایران نیز با سپاهان بازی داریم.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: تیمی را دستکم نمی‌گیریم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. در نیمه دوم استقلال دقایقی به ما فشار آورد و آن هم به دلیل این بود که بچه‌ها ما سرماخورده بودند. فکر کنم یک روز قبل از بازی استقلال بود که همه با هم تمرین کردیم. شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند که بهترین بازیکن زمین شوند ولی من خودم خوشحال نشدم که بهترین بازیکن زمین شدم. اینکه دروازه‌بان یک تیم بهترین بازیکن می‌شود، این مسئله مرا ناراحت می‌کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564960

مهمترین اخبار ایران و جهان: