نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 06:05

سیدعباسی: با برنامه بازی کردیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در دیدار مقابل هورسان با برنامه بازی کردیم و توانستیم حریف را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه، 17 آبان با هفت دیدار در شهرهای اردکان (دو مسابقه)، ارومیه، یزد، تهران (دو مسابقه) و اصفهان پیگیری شد. تیم شهرداری ارومیه در بازی خانگی به نخستین برد این فصل خود دست یافت تا از انتهای جدول مسابقات جدا شود.

جهانگیر سیدعباسی، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درمورد این مسابقه اظهار داشت: پس از دو سه بازی که ترکیب اصلی خودمان را نداشتیم و امروز نیز فیاضی به دلیل مصدومیت در اختیار تیم نبود.

وی ادامه داد: بازیکنانم بسیار با برنامه بازی کردند و تمامی مواردی را که خواسته بودم را به خوبی اجرا کردند. به‌رغم اینکه تیم حریف از تمامی بازیکنان خود در این بازی استفاده کرد، به خوبی توانستیم آنها را مهار کنیم. به جز ست سوم که بازی نزدیکی را شاهد بودیم ولی در دو ست نخست با اختلاف بسیار حریف را بردیم.

همچنین آرمان صالحی، لیبروی تیم والیبال شهرداری ارومیه هم خاطرنشان کرد: به دو تیم خسته نباشید می‌گویم و تبریک به تیم خودمان که پس از سه هفته، اولین پیروزی خود را بدست آورد تا ریکاوری ذهنی انجام دهیم. هورسان تیم خیلی خوبی بود و توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: امیدوارم در بازی آینده که در اردکان برگزار می شود هم عملکرد خوبی داشته باشیم. از هواداران و مردم ارومیه که برای حمایت از تیم به سالن غدیر آمدند، تشکر می‌کنم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566016

مهمترین اخبار ایران و جهان: