نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 11:11

کلینیک تخصصی زنان در بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد آغاز به کار کرد

سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد از آغاز به کار کلینیک تخصصی زنان این بیمارستان در راستای تسهیل و ارتقای خدماتدهی به مراجعان و مادران باردار خبر داد.

زهره روهنده، سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: کلینیک تخصصی زنان بیمارستان بنت الهدی در راستای تسهیل و ارتقای خدماتدهی به مراجعان و مادران باردار آغاز به کار کرد.

وی گفت: در راستای رفاه حال مراجعان و مادران باردار این کلینیک تخصصی راه‌اندازی شده و روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۲ با حضور متخصصان زنان و زایمان خدمات با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد با بیان اینکه راه‌اندازی این درمانگاه و ارائه خدمات تخصصی زنان و زایمان از ارجاع بیماران به سایر مراکز جلوگیری می کند، افزود: خدمات ویزیت، پاپ اسمیر، کشیدن بخیه و تعویض پانسمان در این درمانگاه ارائه می‌شود.

روهنده با اشاره به اینکه این مرکز با بیمه‌های درمانی پایه قرارداد دارد، عنوان کرد: در حال حاضر مراجعه‌کنندگان  می‌توانند برای دریافت نوبت همان روز قبل از آغاز شروع به کار ویزیت به واحد پذیرش این کلینیک مراجعه و یا به سایت بیمارستان نوبت دریافت کنند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590860

مهمترین اخبار ایران و جهان: