نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 14:01

توانمندسازی خیرین مورد توجه قرار گیرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: موسسات خیریه باید به بحث آموزش و توانمندسازی توجه ویژه کنند به طوری که با آموزش‌های مفید و کاربردی مددجوهای خود را توانمند کنند و روزی برسد که تمام این مددجویان خود خیر باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز در آیین تکریم از موسسات خیریه که در مجتمع لاله برگزار شد، اظهار کرد: موسسات خیریه باید به بحث آموزش و توانمندسازی توجه ویژه کنند به طوری‌که با آموزش‌های مفید و کاربردی مددجوهای خود را توانمند کنند و روزی برسد که تمام این مددجویان خود خیر باشند.

وی افزود: موسسات خیریه خلا‌ءهای موجود در خصوص اجرای عدالت و کرامت در جامعه را پُر می‌کنند که این اقدام بسیار قابل تقدیر بوده است.

معاون سیاسی استانداری اردبیل عنوان کرد: بیش از ۲۰۰ نوع حکومت در جهان ادعا دارند که برای تحقق امنیت، رفاه و آزادی تلاش می‌کنند اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر سه مورد ذکر شده در راستای ایجاد عدالت ۱۰۰ درصدی و کرامت و عزت انسانی نیز تلاش می‌کند و در همین خصوص موسسات خیریه کمک حال مسوولان ذی‌ربط است.

قاسمیان عنوان کرد: استان اردبیل مقام اول کشور در حوزه شبکه‌سازی تشکیل خیریه‌ها را کسب کرد که این موضوع نشانگر روحیه بالای خیری و از خودگذشتگی را در استان اردبیل نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: عزت و کرامت یکی از مهم‌ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در راستای تحقق این موضوع همه جامعه دست به دست هم داده و تلاش می‌کند.

پایان‌پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591160

مهمترین اخبار ایران و جهان: