نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 12:02

شهدا در مورد امانت انقلاب از ما سوال خواهند کرد

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شهدا از مسئولان و مردم سوال خواهند کرد امانتی که به دست شما سپردیم را آیا حفظ کردید؟ گفت: آنها در مورد اینکه چقدر برای اهداف و آرمان‌های انقلاب و پیشرفت کشور کار کرده‌ایم، سوال خواهند کرد‌‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام در میدان امام(ره) در همدان با بیان اینکه این شهدای عزیز در ظاهر گمنام هستند اما در باطن در آسمان‌ها و زمین معروف‌اند اظهار کرد: این شهدای بزرگوار مانند حضرت زهرا(س) گمنامی را برگزیده‌اند و از این کار نیز هدفی داشتند.

وی گفت: این تابوت‌ها در ظاهر خاموش هستند اما گوش دل هر کس شنوا باشد سخن این عزیزان را مانند حرف ۱۴۰۰ سال پیش حضرت زهرا(س) خواهد شنید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شهدا از متولیان امر و مردم سوال می‌کنند بعد از رفتن ما امانتی که به دست شما سپردیم را آیا حفظ کردید؟ تاکید کرد: شهدا در مورد اینکه چقدر برای اهداف و آرمان‌ها و اعتلای کلمه‌الله و ترویج اخلاق و استقلال و پیشرفت در کشور کار کرده‌ایم، سوال خواهند کرد‌‌.

وی با تاکید بر اینکه شک نکنید شهدا در مورد عملکرد ما سوال خواهند کرد و باید مراقب رفتار خود باشیم گفت: باید از خود سوال کنیم برای حفظ آرمان و اهداف مقدس چه کرده‌ایم؟

شعبانی با بیان اینکه امیدواریم خدای متعال به برکت شهدا قصور ما را ببخشد گفت: باید در مسیر خدمت و گره‌گشایی از مردم پای کار باشیم و در این مسیر سبقت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد دور کردن مردم از انقلاب است گفت: آنها می‌خواهند جریانات انقلابی را طور دیگری به ما معرفی کنند و با پراکندن بذر ناامیدی مردم و جوانان را از انقلاب دور کنند که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607160

مهمترین اخبار ایران و جهان: