نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 11:19

مسمومیت دانش‌آموزان بوشهری تکذیب شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص شایعات مسمومیت در مدارس بوشهر، اظهار کرد: از شب گذشته هجمه‌ای از سوی بدخواهان به نظام تعلیم و تربیت وارد شد که بار روانی را به مدارس استان بوشهر بکشانند.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص شایعات مسمومیت در مدارس بوشهر، اظهار کرد: از شب گذشته هجمه‌ای از سوی بدخواهان به نظام تعلیم و تربیت وارد شد که بار روانی را به مدارس استان بوشهر بکشانند.

موحدی با بیان اینکه تاکنون در مدارس بوشهر مسمومیتی گزارش نشده، تصریح کرد: اولیا و مردم توجه کنند که قبلاً می‌دیدیم که اگر در مدرسه‌ای دانش آموزی به دلیل عدم خوردن صبحانه یا مسائل این‌چنینی دچار بی حالی و یا حتی از حال می‌رفت، به صورت عادی با موضوع برخورد می‌شد اما الآن اگر چنین اتفاقی بیافتد بلافاصله برخی دانسته و برخی ندانسته، موضوع را به مسمومیت‌های اخیر ارتباط می‌دهند.

وی در خصوص شایعات مطرح شده در استان بوشهر گفت: در روزهای گذشته نام اشخاصی در فضای مجازی برده شد که در مدارس دچار مسمومیت شده‌اند و با اکسیژن تنفس می‌کنند، در حالی که این دو نفر همزمان در جلسه‌ای حضور داشتند. همچنین اطلاع دادند که یکی از همکاران دچار مسمومیت شده، بلافاصله به بیمارستان مراجعه شد و همکار ما عنوان کرد «مدتی است آلرژی فصلی دارم و هر از گاهی این اتفاق می‌افتد.» این مدل کارهای روانی است که برای تعطیلی مدارس انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: سلامتی دانش آموزان در اولویت اول است و به هر قیمتی نمی‌خواهیم مدارس باز باشد. به اولیا اطمینان می‌دهیم اگر ما در مدرسه‌ای با مشکل مواجه بشویم اولین کسی که برای دانش آموز تصمیم می‌گیرد که از آن فضا خارج شوند آموزش و پرورش است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076460

مهمترین اخبار ایران و جهان: